Atribuțiile clientului către web designer

relatia-web-designer-client

Chiar dacă angajezi o firmă sau un freelance web designer, ca și client ai niște atribuții foarte importante pentru ca produsul final să fie de calitate și finalizat la termen. Pe lângă faptul că trebuie să asiguri bugetul necesar, trebuie să fii disponibil și să comunici constant cu web designerul și să-i asiguri conținutul de care are nevoie. Iar pentru a face mai ușor de înțeles ce înseamnă acest conținut, am enumerat principalele lucruri ce trebuiesc împărtășite de client:

Numele de domeniu. Deși poate fi sugerat ca exemplu de către web designer, în cele din urmă clientul are decizia finală și trebuie să stabilească cum se va numi website-ul.

Logo. Unul dintre cele mai importante aspecte ale unui website este logo-ul, emblema care oferă brand și originalitate, iar ca și în cazul numelui de domeniu, la fel este de datoria clientului să-l furnizeze sau să-l confirme în cazul în care este creat de web designer.

Secțiunile și paginile din meniu. După un consult cu web designerul, tot clientul trebuie să se decidă câte și ce fel de pagini să aibe website-ul (despre/servicii/blog/contact).

Descrierile. Web designerul nu este în măsură să poată reda în cuvinte descrierea paginii, a afacerii, a individului sau a serviciilor, astfel că tot clientul este responsabil să le furnizeze sub formă de text.

Poze. Dacă dorești un website performant, să aibe un aspect plăcut și să fie interactiv pentru vizitatori, este mai mult decât recomandat să conțină poze specifice genului de site, cu produsele oferite, cu locația, persoanele implicate, etc., iar acestea trebuiesc furnizate web designerului cât mai repede, pentru a putea să creeze tema în jurul lor.

Date de contact, testimoniale, Q&A, sponsori, linkuri preferate/utile și ce se mai dorește a fi afișat pe website.

DATE CONTACT

DATE COMERCIALE

0720147932

kostyal.adrian@yahoo.com

Bucuresti, Sector 3

Luni-Vineri 10:00-20:00

CRISTAD SHOP SRL

EUID: ROONRC.J20/1352/2023

CUI: 49010562

CAEN: 4791